wtorek, 28 lutego 2012

Julcia lisek 001 -,-



Hej ;] Mamy znowu oszustke wiedzialam o niej dawno no ale nic nie robilam no ale.. wiec gra okolo 8 miesiecy... Ja gram wiecej CO ZAWSZE BEDE POWTARZAC XD No tak gram wiecej o 3 miechy. mam 12 lvl jak wiecie wbijamy juz 13 :D a ona ma...18! No wow dzieki tym pieprzonym 10 sek MA TAKA OGLADALNOSC! Ee tam nie bede pisac tylko sb zobaczcie zdj ;/
No to widzicie, a jaka ogladalnosc? Powiedz ktos ci tak oglada tak filmy na ktore wydales duzo kasy i sie napracowales? Tak? Nie? Mi niestety NIE! Jesli juz to z 60 osob.. lub 8-20 -,- A ona nie musi sie napracowac.. da jakas muzyczke.. jakies tlo i robi pare kroczkow publikuje i sie cieszy ze ma kase i nastepny lvl.. ;] jak fajnie ^^ xd Dobra wiecej nie pisze bo mi sie chce... -,- Bajj

niedziela, 26 lutego 2012

HELP!

Hello!, Patrz ile mam fame:

I co? Dzisiaj od tygodnia ruszyło sie tylko o 579 fame! A to z tego że oglądałam filmy i dostałam JEDNEGO grafa więc pytam się o jedno czy to jest jakiś żart?! -,-
Pozdrawiam, Wściekła Trus xd

sobota, 25 lutego 2012

Forever only YOU! < 3


 
TYLKO POZAZDROŚĆ!! :P
<3

Gratuluje LVL!!! :D

Hej, jak niektórzy wiedzą ANNIIA ma wkońcu 20 lvl!! ; D  Gratulujemy!!! Widać że duużo osób pomagało wbić ANNIIA lvl ;]  Nie jestem pewna x dd
Tu na gorze dałam jeszcze zdjęcie Saska jak widzicie Zobaczcie ile brakuje mu do lvl :D  mam nadzieje że ktoś pomoże no nie leniuchy?? :D Świetnie Dopasowana para :D
Truskaffka

Znowu nowy oszust ..

Hej, sprawdziałam sb ''highscores'' no i weszlam <chyba 2 str>  i zobaczyłam chłopaka <upewniłam się czy gra dlugo>  Niestety ale nie sami zobaczcie:
Zastanawiacie się dlaczego wymazałam nicki ''dziewczyna i najlepszy znaj'' Dlatego bo nwm czy ktoś chce żeby jego nazwa była widzialna xdd no ale sami widzicie ile gra TO STRASZNE ja gram więcej i jeszcze 20 nie mam! Nikt zresztą tak nie ma no chyba że grali już dawnoo..Nawet kochana Loxaa.. jeśli jeszcze się czegoś dowiem to napisze. truskaffka.
T

Szkoda że was nie było! :D

Cześć niektórzy moi znaj byli na tej grze ale se poszli no nic nie macie zdjęcia :D Ale postanowiłam porobić pare sama i z katrin :D  Oto nasza SZUPER fota:
moge dodać inne meqqaśne foty ale ta mi sie naj spodobała oczywiście niedlugo będzie fota MNIE i LOXY! :D  Chciałabym wam tylko dodać że niedługo będziemy miały tu sklep z nagłowkami i innymi rzeczami do zamówienia :D  a to będzie TAK MAŁO KOSZTOWAĆ!!! :D Zapraszam! Truskaffka

Dziwne msp??

Hej nie wiem czy niektórzy z VIP też tak mają ale zobaczcie co mi jest: Mam VIP a obok pisze ''Zostań VIP'' ale nadal mam VIP zresztą jak powinno być bo się jeszcze nie skończył.. ; o

czwartek, 23 lutego 2012

Ważne..

Hej, chcem wam tylko powiedzieć żeby ci nowi na xacie zmienili nazwe na taką jaką mają na msp! Bo nie chcemy powtarzać tysiąc razy do kogoś żeby zmienił wkońcu tą nazwę nie to zostanie poprostu wywalony a jeśli następny raz tego nie zrobi zostanie zbanowany! Pozdrawiam truskaffka ;]

środa, 22 lutego 2012

Hey !

Przede wszystkim chciałybyśmy przywitać
wszystkich gości na naszym Bloogu i mamy nadzieje że podoba on wam się i bedziecie czesto go odwiedzać ;)

Z Pozdrowieniami Loxaa